Тульчинка
Призи та умови Акційна продукція Правила Переможці Питання-відповідь Мій кабінет
0 800 501 474
номер гарячої лінії
Номер гарячої лінії 0 800 501 474

Офіційні правила рекламної акції «Справа в Тульчинці»
від ТМ «Тульчинка»

м. Київ
28 вересня 2018 року

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Організатором та Замовником рекламної акції «Справа в Тульчинці» від ТМ «Тульчинка» (надалі – Акція) є Товариство з обмеженою відповідальністю «ФУД ДЕВЕЛОПМЕНТ», що знаходиться за адресою: 23600, Вінницька обл., м. Тульчин, вул. Полковника Ганжі, буд. 16 (надалі – Організатор Акції).

1.2. Виконавцем Акції є Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ-ГТВ», що знаходиться за адресою: 02094, м. Київ, вул. Попудренка, оф.312 (надалі – Виконавець). Виконавець Акції має право, за погодженням із Організатором Акції, залучати до проведення Акції третіх осіб.

1.3. Технічним партнером Акції є Товариство з обмеженою відповідальністю «ТМГУ», що зареєстровано за адресою: 04210 Київ, вул. Оболонська набережна, буд. 1, корп. 1, офіс 173.

1.4. Акція проводиться на території України, підконтрольній українській владі (надалі – Територія проведення Акції). Акція не проводиться на тимчасово окупованій території України та у населених пунктах, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, а також у населених пунктах, що розташовані на лінії зіткнення.

1.5. Акція триває з 05 листопада 2018 року до 17 лютого 2019 року включно, (надалі – «строк проведення Акції» або «тривалість Акції», або «період проведення Акції»). Останній день реєстрації участі в Акції – 23 год. 59 хв. (за київським часом) 17 лютого 2019 року.

1.6. Ця Акція не є лотереєю та азартною грою. Акція є маркетинговим заходом, що проводиться на безоплатних засадах для учасників Акції, з метою рекламування Акційної продукції Організатора Акції.

1.7. Змістом Акції є комплекс заходів, спрямованих на популяризацію товарів Організатора серед населення і підтримання інтересу споживачів до продукції, позначеної ТМ «Тульчинка».

Акційною продукцією Організатора Акції є продукція, що випускається Організатором Акції під торговою маркою (ТМ) «Тульчинка», конкретний перелік і характеристика якої наведена у пункті 3.1. цих Правил.

1.8. Акція передбачає видачу її переможцям виграшів (призів), визначених цими Правилами, а також головного призу – 250 000 гривень та крісло, визначеного цими Правилами. Переможці Акції визначаються відповідно до цих Правил.

2. УЧАСНИКИ АКЦІЇ

2.1. Учасниками акції можуть стати повнолітні громадяни України, які проживають на території проведення Акції, виявили унікальний код під захисним шаром акційної наліпки, розміщеної на Акційній продукції або унікальний код розміщений на етикетці Акційної продукції протягом строку проведення Акції, але не пізніше

17 лютого 2019 року, а також зареєструвались для участі в Акції відповідно до цих Правил.

2.2. Не визнаються Учасниками Акції і не мають права брати в ній участь:

- власники, працівники Організатора та Виконавця, члени їх сімей (чоловік/дружина, діти, брати/сестри, мати/батько, дід/баба, а також особи, які спільно проживають, пов’язані спільним побутом, мають взаємні права та обов’язки);

- власники та працівники рекламних агентств та партнерів Організатора і Виконавця, які причетні (залучені) до проведення Акції, та члени їх сімей (чоловік/дружина, діти, брати/сестри, мати/батько, дід/баба, а також особи, які спільно проживають, пов’язані спільним побутом, мають взаємні права та обов’язки);

- малолітні, неповнолітні, обмежено дієздатні та недієздатні особи, а також особи, що не є громадянами України;

- особи, які протягом строку проведення Акції не виявили унікальний код на Акційній продукції та (або) не зареєструвалися для участі в Акції відповідно до цих Правил.

У разі виявлення факту участі в Акції фізичної особи, яка підпадає під будь-який критерій, передбачений вище в цьому пункті Правил, реєстрація в Акції такої особи скасовується Виконавцем, така особа не визнається переможцем і виграш (приз) такій особі не виплачується.

2.3. Статус учасника Акції набуває фізична особа, яка відповідає визначеним цими Правилами вимогам, з моменту її реєстрації як учасника Акції.

3. АКЦІЙНА ПРОДУКЦІЯ

3.1. Перелік і характеристика Акційної продукції.

  • Продукт сирний Руський класичний 50% Тульчинка сегмент 210 г
  • Продукт сирний Руський класичний 50% Тульчинка сегмент 190 г
  • Продукт сирний Руський класичний 50% Тульчинка сегмент 170 г
  • Продукт паста-філата Моцаретта 45% Тульчинка брикет 200г
  • Продукт сирний плавлений Янтарний Тульчинка 55% стакан 90 г
  • Продукт сирний плавлений Янтарний 55% ТМ Тульчинка ванночка 180 г
  • Закуска з сиром Копчена курочка 55% ТМ Тульчинка стакан 90 г
  • Закуска з сиром Шинка по-домашньому 55% Тульчинка стакан 90 г
  • Закуска з сиром Смажені грибочки 55 % ТМ Тульчинка стакан 90 г
  • Суміш рослинно-вершкова "Тульчинська" несолона 72,5% Тульчинка 200 г
  • Суміш №2 62,5% ТМ Тульчинка 200 г
  • Суміш рослинно-вершкова несолона 82,5% Тульчинка 200 г
  • Суміш рослинно-вершкова шоколадна 62%ТМ Тульчинка брикет 200 г
  • Суміш рослинно-молочна 72,5% Тульчинка еколін 200 г
  • Суміш рослинно-молочна 72,5% ТМ Тульчинка еколін 400 г

 

4. ПОРЯДОК РЕЄСТРАЦІЇ УЧАСТІ В АКЦІЇ

4.1. Зареєструватися в акції можуть фізичні особи, які відповідають вимогам, встановленим пунктом 2.1 цих Правил.

4.2. Для реєстрації в Акції необхідно надіслати унікальний код за допомогою SMS-повідомлення, або зареєструвати на сайті Акції www.tulchinka.ua у період з 00 годин 00 хвилин 00 секунд 05 листопада 2018 року до 23 годин 59 хвилин 59 секунд 17 лютого 2019 року на короткий номер 2909 (Послуга тільки для повнолітніх абонентів всіх національних GSM операторів. Вартість відправки sms на номер 2909 для абонентів мережі ПрАТ «ВФ Україна» (ТМ Vodafone) становить 0,94 грн., ПрАТ "Київстар" становить 0,94 грн., ТОВ "лайфселл" (ТМ lifecell) становить 0,94 грн. Тариф вказано з урахуванням ПДВ без ПФ. Додатково утримується збір до Пенсійного фонду в розмірі 7,5% від вартості послуги без урахування ПДВ. Технічна підтримка:

ТОВ " ТМГУ", 04210 Київ, вул. Оболонська набережна, буд. 1, корп. 1, офіс 173. пн-пт з 09:00 до 18:00. Телефон служби підтримки: +380979613552. Вартість дзвінка на номер служби підтримки - згідно тарифу вашого оператора. Організатор та (або) Виконавець не несе відповідальності за підключення Вашим оператором додаткових послуг при відправці SMS-повідомлень будь-якого змісту, відмінного від унікального коду, на короткий номер 2909).

4.3. Особа набуває статусу Учасника акції з моменту відправки на короткий номер або реєстрації на сайті Акції www.tulchinka.ua другого унікального кода та отримання SMS-повідомлення від Технічного партнера з підтвердженням успішної реєстрації унікального коду, зареєстрованого такою особою.

4.4. У відповідь на реєстрацію кожного унікального коду Учаснику Акції через SMS будуть надсилатися SMS-повідомлення з інформацією про реєстрацію або відмову у реєстрації унікального коду протягом 24 годин з моменту здійснення реєстрації такого коду.

4.5. У випадку не правильного введення та відправлення на короткий номер 2909, або на сайті Акції www.tulchinka.ua унікального коду 5 разів протягом періоду проведення Акції, Учасник буде заблокований Технічним партнером Акції та позбавлятиметься права приймати участь у щоденних, щотижневих розіграшах, а також у фінальному розіграші Акції.

4.6. Одне SMS-повідомлення може містити не більше одного унікального коду.

4.7. Один Учасник Акції може реєструвати унікальні коди виключно з номеру телефону, з якого ним було зареєстровано перший унікальний код.

4.8. Відправка фізичною особою першого унікального коду за допомогою SMS-повідомлення на короткий номер 2909, або реєстрації на сайті Акції www.tulchinka.ua підтверджує згоду такої фізичної особи з умовами цих Правил.

4.9. Кількість унікальних кодів, які Учасник Акції може зареєструвати для участі в Акції, не обмежується. Один і той же унікальний код може бути зареєстровано для участі в Акції тільки один раз.

4.10. Виконавець та (або) Організатор має право скасувати реєстрацію Учасника Акції або відмовити у здійсненні реєстрації, у випадку порушення такою особою цих Правил.

4.11. Організатор та (або) Виконавець залишають за собою право скасовувати реєстрацію раніше зареєстрованих учасників у випадку, якщо Організатором та (або) Виконавцем було виявлено, що учасник (-и) зареєструвався (-лись) шляхом вчинення шахрайських дій (у тому числі неправомірного використання своїх повноважень тощо).

4.12. Учасник Акції зобов'язаний зберігати акційні стікери з кодом та етикетки із зареєстрованими унікальними кодами (надісланими на короткий номер 2909, або зареєстрованими на сайті Акції www.tulchinka.ua) протягом усього строку проведення Акції та 20 (двадцяти) робочих днів після закінчення проведення Акції. Для отримання призів Учасник зобов’язаний пред’явити акційні стікери та етикетки з унікальними кодами, які відправив і вони стали виграшними.

5. ПРИЗОВИЙ ФОНД АКЦІЇ

5.1. Під час проведення Акції розігруються такі виграші (призи):

ПРИЗ ЗАГАЛЬНА КІЛЬКІСТЬ ПРИЗІВ
Бонус-приз у вигляді поповнення мобільного рахунку на суму 10 (десять) грн. 5 000
Щоденний приз у вигляді поповнення мобільного рахунку на суму 25 (двадцять п’ять) грн. 52 500
Щотижневий грошовий приз у розмірі 25 000 (двадцять п’ять тисяч) грн. 15
Головний грошовий приз у розмірі 250 000 (двісті п’ятдесят тисяч) грн та офісне крісло. 1

5.2. Оподаткування виграшів (призів) здійснюється відповідно до чинного законодавства України. Розмір грошових призів (виграшів) в цих Правилах зазначається після вирахування податку з доходів фізичних осіб та військового збору.

5.3. Заміна грошових призів на інше благо не допускається.

5.4. Заміна призу у вигляді поповнення мобільного рахунку на грошовий еквівалент чи інше благо не допускається.

5.5. Заміна призу у вигляді крісла на грошовий еквівалент чи інше благо не допускається.

5.6. Кількість виграшів (призів), які розігруються в Акції, є обмеженою. Організатор має право за власним бажанням змінити кількість та/або суми виграшів (призів) шляхом внесення змін до цих Правил.

6. ПОРЯДОК ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦІВ ТА ВИПЛАТИ ПРИЗІВ

6.1. Право на отримання виграшів (призів) набувають:

а) учасники Акції, які вперше зареєструвалися для участі в Акції.

б) учасники Акції, які згідно із цими Правилами стали переможцями щоденних розіграшів Акції;

в) учасники Акції, які згідно із цими Правилами стали переможцями щотижневих розіграшів Акції;

г) учасник Акції, який згідно із цими Правилами став переможцем фінального розіграшу Акції;

6.2. Порядок визначення учасників Акції, які отримують додаткові бонус-призи (поповнення мобільного рахунку):

6.2.1. Загальна кількість додаткових бонус-призів (поповнень мобільного рахунку учасника на суму 10 (десять) гривень), які розігруються протягом строку проведення Акції, становить 5 000 (п’ять тисяч) призів.

6.2.2. Право на отримання додаткового бонус-призу (поповнення мобільного рахунку учасника) набувають 5 000 (п’ять тисяч) учасників Акції, які першими зареєструвались для участі в Акції. Учасники Акції, які першими зареєструвались для участі в Акції, визначаються за моментом їх реєстрації. Моментом реєстрації особи учасником Акції є момент в часі (рік, місяць, день, година, хвилина, секунда ), в який вона відправила другий унікальний код та отримала від Технічного партнера Акції підтвердження успішної реєстрації другого унікального коду, зареєстрованого такою особою.

6.2.3. В разі, якщо учасник став одним із перших 5 000 (п’яти тисяч) зареєстрованих учасників Акції, то поповнення мобільного рахунку відбувається за номером мобільного телефону, з якого було надіслано перший та другий унікальні коди.

Поповнення мобільного рахунку учасника Акції, який набув право на отримання додаткового бонус-призу, відбувається протягом 3 банківських днів з моменту реєстрації учасника Акції.

Підтвердженням належного виконання зобов’язань Організатором Акції щодо поповнення мобільних рахунків учасників на суму 10 (десять) гривень (надання додаткових бонус-призів) є звіт Технічного партнера Акції про здійснення поповнення мобільного рахунку учасника Акції, який набув право на отримання такого призу (виграшу). Поповнення рахунку мобільного телефону учасника Акції, який набув права на отримання такого додаткового бонус-призу, здійснюється Технічним партнером Акції.

6.3. Порядок проведення щоденних розіграшів Акції:

6.3.1. Загальна кількість призів, які розігруються за весь період проведення Акції в межах щоденних розіграшів, становить 52 500 (п’ятдесят дві тисячі п’ятсот) призів.

6.3.2. Щоденно, протягом строку проведення Акції, відбувається розіграш:

500 (п’ятсот) призів у вигляді поповнення мобільного рахунку на суму 25 (двадцять п’ять) грн. кожний, серед учасників Акції, які зареєстрували два та більше унікальних коди, виявлені в Акційній продукції.

6.3.3. Для проведення щоденного розіграшу формується база даних номерів мобільних телефонів учасників Акції:

- до бази даних включаються унікальні коди, виявлені в Акційній продукції, учасників що зареєстрували два та більше кодів;

Серед кожної бази даних щоденного розіграшу за допомогою програмного забезпечення (за принципом випадковості) визначаються учасники Акції, а саме їх унікальні коди, (зареєстровані такими учасниками), які набули права на отримання призів щоденного розіграшу, а саме:

- серед всієї бази даних щоденного розіграшу визначається 500 (п’ятсот) унікальних кодів, учасників Акції, які набувають права на отримання призу у вигляді поповнення мобільного рахунку на суму 25 (двадцять п’ять) грн.

6.3.4. Для кожного щоденного розіграшу формуються своя база даних. Унікальні коди учасника Акції з одного щоденного розіграшу не переносяться до наступних щоденних розіграшів. Для участі в наступному щоденному розіграші необхідно зареєструвати наступний унікальний код.

6.3.5. Щоденні розіграші Акції проводяться кожного дня протягом строку проведення Акції о 12 год. 00 хв. (за київським часом).

Останній щоденний розіграш Акції відбудеться 18 лютого 2019 року.

6.3.6. У випадку неможливості визначення переможця щоденного розіграшу з причин, що не залежать від Організатора та Виконавця, такі призи не переносяться до наступного щоденного розіграшу. Призи, які не були розіграні у щоденному розіграші не переносяться на будь-який інший розіграш і анулюються.

6.4. Порядок проведення щотижневих розіграшів Акції:

6.4.1. Загальна кількість грошових призів, які розігруються за весь період проведення Акції в межах щотижневих розіграшів, становить 15 (п’ятнадцять) призів.

6.4.2. Щопонеділка, протягом строку проведення Акції, відбувається розіграш:

1 (одного) грошового призу у розмірі 25 000 (двадцять п’ять тисячі) грн., серед унікальних кодів, учасників Акції, які їх зареєстрували, виявлені в Акційній продукції.

6.4.3. Для проведення щотижневого розіграшу формуються база даних номерів мобільних телефонів учасників Акції, що відправили чотири та більше кодів:

- до бази даних включаються унікальні коди, виявлені в Акційній продукції, учасників що зареєстрували чотири та більше кодів.

Серед кожної бази даних щотижневого розіграшу за допомогою програмного забезпечення (за принципом випадковості) визначаються учасники Акції, а саме їх унікальні коди, (зареєстровані такими учасниками), які набули права на отримання грошових призів щотижневого розіграшу, а саме:

- серед всієї бази даних щотижневого розіграшу визначається 1 (один) учасник Акції та 2 (два) резервних які набувають право на отримання грошового призу у розмірі 25 000 (двадцять п’ять тисяч) грн.

6.4.4. Для кожного щотижневого розіграшу формуються свої бази даних. Унікальні коди учасників Акції з одного щотижневого розіграшу переносяться до наступних щотижневих розіграшів, окрім випадків, якщо цей код було визначено виграшним у щотижневому розіграші.

Унікальний код, який був визначений як виграшний у щотижневому розіграші та ще будь які три унікальних коди цього переможця, виключаються із відповідної бази даних щотижневого розіграшу та не беруть участі в будь-якому наступному щоденному та щотижневому розіграші Акції, але бере участь у розіграші Головного призу.

6.4.5. Щотижневі розіграші Акції проводяться кожного понеділка протягом строку проведення Акції о 12 год. 05 хв. (за київським часом). Останній щотижневий розіграш Акції відбудеться 17 лютого 2019 року.

6.4.6. Учасник Акції, який зареєстрував унікальний код, що був визначений першим під час проведення щотижневого розіграшу Акції, набуває право на отримання щотижневого призу (далі – «Переможець щотижневого розіграшу Акції»). Переможець щотижневого розіграшу Акції може отримати приз у випадку виконання ним усіх умов, визначених цими Правилами для отримання такого призу.

6.4.7. Учасники Акції, які зареєстрували унікальні коди, що були визначені другим і третім під час проведення щотижневого розіграшу Акції, є резервними переможцями Акції. Резервним переможцем Акції можуть бути особи, які виконали усі умови цих Правил.

6.4.8. Учасник Акції, який зареєстрував унікальний код, що був визначений другим під час проведення щотижневого розіграшу (далі – Перший резервний переможець щотижневого розіграшу Акції) набуває право на отримання щотижневого призу у випадку:

1) відмови Переможця щотижневого розіграшу Акції від отримання призу;

2) неможливості вручення Переможцю щотижневого розіграшу Акції призу з причин, які не залежать від Організатора та (або) Виконавця Акції;

3) невиконання Переможцем щотижневого розіграшу Акції усіх вимог цих Правил, необхідних для участі в цьому розіграші та для отримання призу;

4) не набуття права на отримання призу Переможцем щотижневого розіграшу Акції з причин, передбачених пунктом 6.11 цих Правил.

У випадку настання принаймні однієї із зазначених у цьому пункті обставин Перший резервний переможець щотижневого розіграшу Акції набуває статусу Переможця щотижневого розіграшу Акції та право на отримання щотижневого призу за умови його відповідності цим Правилам.

6.4.9. Учасник Акції, який зареєстрував унікальний код, що був визначений третім під час проведення щотижневого розіграшу (далі - Другий резервний переможець щотижневого розіграшу Акції) набуває право на отримання щотижневого призу у випадку:

1) відмови Переможця щотижневого розіграшу Акції та Першого резервного переможця щотижневого розіграшу Акції від отримання призу;

2) неможливості вручення Переможцю щотижневого розіграшу Акції та Першому резервному переможцю щотижневого розіграшу Акції призу з причин, які не залежать від Організатора та (або) Виконавця Акції;

3) невиконання Переможцем щотижневого розіграшу Акції та Першим резервним переможцем щотижневого розіграшу Акції усіх вимог цих Правил, необхідних для участі в цьому розіграші та для отримання призу;

4) не набуття права на отримання щотижневого призу Переможцем щотижневого розіграшу Акції та Першим резервним переможцем щотижневого розіграшу Акції з причин, передбачених пунктом 6.11 цих Правил.

У випадку настання принаймні однієї із зазначених у цьому пункті обставин Другий резервний переможець щотижневого розіграшу Акції набуває статусу Переможця щотижневого розіграшу Акції та право на отримання щотижневого призу.

6.4.10. У випадку неможливості визначення переможця щотижневого розіграшу з причин, що не залежать від Організатора та Виконавця, такі призи не переносяться до наступного щотижневого розіграшу. Призи, які не були розіграні у щотижневому розіграші не переносяться на будь-який інший розіграш і анулюються.

6.5. Порядок проведення фінального розіграшу Акції:

6.5.1. Учасниками фінального розіграшу Акції є всі особи, які є учасниками Акції відповідно до цих Правил та зареєстрували 10 (десять) та більше унікальних кодів.

6.5.2. Фінальний розіграш, в межах якого розігрується один приз у вигляді 250 000 (двісті п’ятдесят тисяч) гривень, (надалі – «Головний приз»), проводиться – 19 лютого 2019 року о 12 годині 30 хвилин (за київським часом) у прямому ефірі та транслюється на сторінці Facebook та каналі YouTube Організатора Акції за посиланням: https://www.facebook.com/tulchinka.ua/ та https://www.youtube.com/channel/UCSzaLnj1yLyWpA5CgOfeRUA/featured

6.5.3. За результатами проведення фінального розіграшу Акції комп’ютерною програмою (за принципом випадковості) визначається 5 (п'ять) унікальних кодів, зареєстрованих Учасниками Акції, що відправили десять та більше кодів.

6.5.4. Учасник Акції, який зареєстрував унікальний код, що був визначений першим під час проведення фінального розіграшу Акції, набуває право на отримання Головного призу (далі – «Переможець фінального розіграшу Акції»). Переможець фінального розіграшу Акції може отримати Головний приз у випадку виконання ним усіх умов, визначених цими Правилами для отримання такого призу.

6.5.5. Учасники Акції, які зареєстрували унікальні коди, що були визначені другим, третім, четвертим і п'ятим під час проведення фінального розіграшу Акції, є резервними переможцями Акції. Резервним переможцем Акції можуть бути особи, які виконали усі умови цих Правил.

6.5.6. Учасник Акції, який зареєстрував унікальний код, що був визначений другим під час проведення фінального розіграшу (далі – Перший резервний переможець фінального розіграшу Акції) набуває право на отримання Головного призу у випадку:

1)відмови Переможця фінального розіграшу Акції від отримання Головного призу;

2)неможливості вручення Переможцю фінального розіграшу Акції Головного призу з причин, які не залежать від Організатора та (або) Виконавця Акції;

3)невиконання Переможцем фінального розіграшу Акції усіх вимог цих Правил, необхідних для участі в цьому розіграші та для отримання Головного призу;

4)не набуття права на отримання Головного призу Переможцем фінального розіграшу Акції з причин, передбачених пунктом 6.11 цих Правил.

У випадку настання принаймні однієї із зазначених у цьому пункті обставин Перший резервний переможець фінального розіграшу Акції набуває статусу Переможця фінального розіграшу Акції та право на отримання Головного призу за умови його відповідності цим Правилам.

6.5.7. Учасник Акції, який зареєстрував унікальний код, що був визначений третім під час проведення фінального розіграшу (далі - Другий резервний переможець фінального розіграшу Акції) набуває право на отримання Головного призу у випадку:

1) відмови Переможця фінального розіграшу Акції та Першого резервного переможця фінального розіграшу Акції від отримання Головного призу;

2)неможливості вручення Переможцю фінального розіграшу Акції та Першому резервному переможцю фінального розіграшу Акції Головного призу з причин, які не залежать від Організатора та (або) Виконавця Акції;

3)невиконання Переможцем фінального розіграшу Акції та Першим резервним переможцем фінального розіграшу Акції усіх вимог цих Правил, необхідних для участі в цьому розіграші та для отримання Головного призу;

4)не набуття права на отримання Головного призу Переможцем фінального розіграшу Акції та Першим резервним переможцем фінального розіграшу Акції з причин, передбачених пунктом 6.11 цих Правил.

У випадку настання принаймні однієї із зазначених у цьому пункті обставин Другий резервний переможець фінального розіграшу Акції набуває статусу Переможця фінального розіграшу Акції та право на отримання Головного призу.

6.5.8. Учасник Акції, який зареєстрував унікальний код, що був визначений четвертим під час проведення фінального розіграшу (далі - Третій резервний переможець фінального розіграшу Акції) набуває право на отримання Головного призу у випадку:

1) відмови Переможця фінального розіграшу Акції, Першого резервного переможця фінального розіграшу Акції та Другого резервного переможця фінального розіграшу Акції від отримання Головного призу;

2) неможливості вручення Переможцю фінального розіграшу Акції, Першому резервному переможцю фінального розіграшу Акції та Другому резервному переможцю фінального розіграшу Акції Головного призу з причин, які не залежать від Організатора та (або) Виконавця Акції;

3) невиконання Переможцем фінального розіграшу Акції, Першим резервним переможцем фінального розіграшу Акції та Другим резервним переможцем фінального розіграшу Акції усіх вимог цих Правил, необхідних для участі в цьому розіграші та для отримання Головного призу;

4) не набуття права на отримання Головного призу Переможцем фінального розіграшу Акції, Першим резервним переможцем фінального розіграшу Акції та Другим резервним переможцем фінального розіграшу Акції з причин, передбачених пунктом 6.11 цих Правил.

У випадку настання принаймні однієї із зазначених у цьому пункті обставин Третій резервний переможець фінального розіграшу Акції набуває статусу Переможця фінального розіграшу Акції та право на отримання Головного призу.

6.5.9. Учасник Акції, який зареєстрував унікальний код, що був визначений п'ятим під час проведення фінального розіграшу (далі - Четвертий резервний переможець фінального розіграшу Акції) набуває право на отримання Головного призу у випадку:

1) відмови Переможця фінального розіграшу Акції, Першого резервного переможця фінального розіграшу Акції, Другого резервного переможця фінального розіграшу Акції та Третього резервного переможця фінального розіграшу Акції від отримання Головного призу;

2) неможливості вручення Переможцю фінального розіграшу Акції, Першому резервному переможцю фінального розіграшу Акції, Другому резервному переможцю фінального розіграшу Акції та Третьому резервному переможцю фінального розіграшу Акції Головного призу з причин, які не залежать від Організатора та (або) Виконавця Акції;

3) невиконання Переможцем фінального розіграшу Акції, Першим резервним переможцем фінального розіграшу Акції, Другим резервним переможцем фінального розіграшу Акції та Третім резервним переможцем фінального розіграшу Акції усіх вимог цих Правил, необхідних для участі в цьому розіграші та для отримання Головного призу;

4) не набуття права на отримання Головного призу Переможцем фінального розіграшу Акції, Першим резервним переможцем фінального розіграшу Акції, Другим резервним переможцем фінального розіграшу Акції та Третім резервним переможцем фінального розіграшу Акції з причин, передбачених пунктом 6.11 цих Правил.

У випадку настання принаймні однієї із зазначених у цьому пункті обставин Четвертий резервний переможець фінального розіграшу Акції набуває статусу Переможця фінального розіграшу Акції та право на отримання Головного призу.

6.5.10. Якщо учасник Акції, який відповідно до цих Правил набув право на отримання Головного призу, відмовляється від отримання призу право на отримання переходить до наступного участника.

6.5.11. Виконавець та (або) Організатор має право запропонувати учаснику Акції, який відповідно до цих Правил набув право на отримання Головного призу, прибути до центрального офісу Організатора за адресою: м. Київ, вул. Зеленогірська, буд. 8, чи за іншою адресою, визначеною Організатором, для фотографування такого учасника з директором Організатора та дачі інтерв’ю.

Документально підтверджені транспортні витрати, понесені таким учасником Акції у зв’язку із прибуттям до центрального офісу Організатора, відшкодовуються Організатором.

6.6. Результати щоденного розіграшу, результати щотижневого розіграшу фіксуються у відповідних Протоколах, які підписуються представником Організатора, представником Виконавця, представником Технічного партнера Акції.

Результати визначення Переможця фінального розіграшу Акції фіксуються у Протоколі, який складається за участю нотаріуса та підписується представником Організатора, представником Виконавця, представником Технічного партнера Акції та завіряється нотаріально у встановленому законодавством порядку.

6.7. Результати, зафіксовані у Протоколах, є остаточними і не підлягають перегляду.

6.8. Учасники, які набули право на отримання одного із призів, передбачених цими Правилами, протягом 3-х робочих днів повідомляються про перемогу SMS-повідомленням.

6.9. Після надсилання SMS повідомлення про перемогу учаснику, який набув право на отримання щотижневого грошового призу, а також Головного призу, Виконавець протягом 5 (п’яти) робочих днів намагається додзвонитись на мобільний номер такого учасника Акції для надання йому роз’яснень щодо порядку отримання виграшу (призу).

6.10. У випадку, якщо переможець, який набув право на отримання щотижневого грошового призу, а також Головного призу протягом 14-ти робочих днів з моменту направлення на його мобільний номер SMS-повідомлення про перемогу не надасть копії (скан-копії) документів, передбачених п. 6.13 цих Правил, він позбавляється права на отримання відповідного виграшу (призу)

6.11. У випадку, якщо Виконавець з причин, які не залежать від нього, не зможе додзвонитись до переможця, який набув право на отримання щотижневого грошового призу, а також Головного призу, за його мобільним номером, та (або) Виконавець не отримає від переможця в строки, передбачені цими Правилами, відомості та документи, зазначені в пункті 6.13 цих Правил, або переможець відмовиться від отримання призу, або якщо переможця буде визнано особою, що не має права брати участь в Акції (згідно з цими Правилами), такий учасник Акції позбавляється права на отримання виграшу (призу).

6.12. На учасників Акції покладається відповідальність за забезпечення доступності їх мобільних номерів для вхідних дзвінків та вхідних SMS-повідомлень протягом всього дня проведення відповідного розіграшу та протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів після нього.

6.13. Учасник, який отримав право на одержання щотижневого грошового призу, а також Головного призу, направляє Виконавцю Акції на адресу електронної пошти: tulchinkapromo@gmail.com, або поштою за адресою: 02094, м. Київ, вул. Попудренка, оф.312, копії (скан-копії) таких документів:

- копію (скан-копію) дійсного паспорту громадянина України (чи іншого дійсного документа, який підтверджує громадянство України);

- копію (скан-копію) облікової картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного номера) (окрім випадку, коли учасник через свої релігійні переконання відмовився від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, про що має відповідну відмітку в паспорті);

- копію (скан/фото) акційної наліпки з унікальним кодом, на який за результатами проведення щотижневого та (або) фінального розіграшу припав виграш.

Учасник Акції, який став переможцем щотижневого та (або) фінального розіграшу зобов'язаний надати Організатору або Виконавцю на їх запит оригінал акційної наліпки/cтікеру з унікальним кодом, на який за результатами проведення відповідного розіграшу припав виграш.

6.14. Виплата виграшу (призів) у розмірі 25 000 гривень, а також виплата Головного призу 250 000 гривень, здійснюється у безготівковій формі, шляхом перерахування на картковий рахунок переможця Акції. Також переможець отримує сертифікат з зазначеним номіналом виграшу.

У випадку, якщо переможець не має карткового рахунку, він зобов’язується відкрити його.

Грошовий виграш (приз) перераховується учаснику шляхом переказу коштів також у разі, якщо встановлені банком ліміти платіжного інструменту (платіжної картки) не дозволяють здійснити операцію із перерахування грошового призу на картковий рахунок учасника.

6.15. Переможець фінального розіграшу Акції, одержує Головний приз (крісло) особисто в центральному офісі Організатора за адресою: м. Київ, вул. Зеленогірська, буд. 8, чи за іншою адресою, визначеною Організатором, про що повідомляється переможець фінального розіграшу Акції.

6.16. Грошові виграші (призи) виплачуються переможцям Акції протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після отримання Виконавцем копій (скан-копій) документів, перелік яких визначено у пункті 6.13. цих Правил.

6.17. Виконавець має право відмовити у виплаті щотижневого грошового призу

(25 000 грн), а також у видачі Головного призу, у випадку ненадання учасником Акції, який згідно з цими Правилами набув права на отримання відповідного виграшу (призу), документів, визначених п. 6.13 цих Правил, надання неповної та недостовірної інформації про себе, а також не надання іншої інформації та документів, передбачених чинним законодавством України.

6.18. Право на отримання призу не може бути передано учасником Акції третій особі.

6.19. Виконавець та (або) Організатор Акції залишають за собою право призупиняти видачу (виплату) або відмовляти у видачі (виплаті) виграшу (призу) (-ів) учаснику Акції у випадку, якщо такий учасник порушив положення цих Правил, а також в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.

7. ІНШІ УМОВИ

7.1. Надсилання особою першого унікального коду на короткий номер 2909, або його реєстрація на сайті Акції www.tulchinka.ua є згодою такої особи на обробку її персональних даних з метою проведення рекламних та маркетингових заходів, формування статистичної звітності. Такі особи мають усі права, передбачені статтею 8 Закону України «Про захист персональних даних» та іншими законодавчими актами.

7.2. Надсилання особою першого унікального коду на короткий номер 2909 або його реєстрація на сайті Акції www.tulchinka.ua є згодою на отримання SMS-повідомлень, зміст яких пов'язаний із участю в Акції.

Організатор залишає за собою право використовувати номери мобільних телефонів учасників Акції, які будуть зібрані за час проведення Акції, у власних маркетингових цілях без отримання додаткової згоди учасників Акції. Також, беручи участь в Акції, кожен Учасник дає згоду на отримання SMS-повідомлень на номер його мобільного телефону, новин та інших інформаційних повідомлень від Організатора Акції у майбутньому.

7.3. Ці Правила Акції розміщуються на сайті Акції www.tulchinka.ua та на сайті www.terrafood.ua (розділ

ТМ «Тульчинка»)

7.4. Організатор залишає за собою право вносити зміни в ці Правила з обов’язковим їхнім розміщенням на сайті.

7.5. Організатор, Виконавець, Технічний партнер не несуть відповідальності за коректну роботу GSM-операторів.

7.6. У випадку виникнення ситуації, що припускає неоднозначне тлумачення цих Правил, будь-яких спірних питань та (або) питань, не врегульованих цими Правилами, остаточне рішення приймається Організатором Акції.

7.7. Організатор та (або) Виконавець не несе відповідальності за достовірність наданої учасниками Акції інформації щодо контактів з ними.

7.8. Організатор та (або) Виконавець не несе відповідальності за використання виграшів (призів) після їх одержання учасниками Акції.

7.9. Організатор та (або) Виконавець не вступає у суперечки між учасниками Акції відносно визначення претендентів на отримання виграшів (призів) та не несе відповідальності з приводу будь-яких суперечок та спорів щодо права на отримання виграшів (призів).

7.10. Організатор Акції залишає за собою право змінити строк проведення Акції, про що повідомляє на сайті www.terrafood.ua (розділ ТМ «Тульчинка») та або його реєстрація на сайті Акції www.tulchinka.ua.

7.11. Учасники Акції можуть отримувати інформацію щодо правил проведення Акції на гарячій лінії. Гаряча лінія – це служба, за допомогою якої будь-який учасник (або інша особа, яку цікавить Акція) може дізнатись інформацію щодо умов Акції, кількості розіграних або доступних для розіграшу призів, причин відмови у видачі/виплаті виграшу, результатів розіграшу тощо.

Гаряча лінія діє протягом всього періоду проведення Акції з 09:00 год. до 21:00 год. без вихідних.

Телефон гарячої лінії: 0 800 50-14-74

Дзвінки зі стаціонарних і мобільних телефонів у межах України – безкоштовні.